szemléletváltás, innováció, ötletmorzsák a sikerhez

2015. szeptember 24. 12:40 - cur non

Igényes ügyfélkiszolgálás

Kulcs a sikerhez

Az ügyfelek a céges partnerkapcsolati rendszeren keresztül kerülnek interakcióba a vállalkozással, ennek a szolgáltatásnak a minősége fogja elsősorban meghatározni a cégről kialakított véleményüket. 

Három szempont, ami mentén minden vállalkozásnak érdemes végig gondolni az ügyfélkapcsolatait:

Gombhoz a kabátot vagy kabáthoz a gombot?

 

Nyolc év ügyfélszolgálati tapasztalattal a háta mögött kapta az E-Billing Kft az első felkérést, hogy szakértőként működjön közre egy induló vállalkozás partnerkapcsolati rendszerének a megtervezésében.

A munka a vállalkozás informatikai háttérének, üzleti tervének és a tervezett szolgáltatás részleteinek megismerésével kezdődött, majd az ügyfélkapcsolati rendszer modelljének felállításával, az automatizálható részfolyamatok kijelölésével és dokumentálásával folytatódott. A meghatározott automatizmusokat és a partnerkapcsolatok menedzselésére kiválasztott szoftvert a vállalkozás által megbízott fejlesztők beillesztették a kialakítás alatt lévő rendszerbe.

Amennyiben a vállalkozás vezetése megosztja velünk a rendszer működésével kapcsolatos tapasztalatát, beszámolunk róla a későbbiekben.

Kivel találkozik először az ügyfél?

 

A potenciális ügyfelekkel a kapcsolatot a marketingesek és az üzletkötők veszik fel. A kínált termékek és szolgáltatások vonzereje mellett az ő kommunikációjuk minősége fogja meghatározni a vállalkozásról kialakított véleményt. Hiba, ha ezeknek a munkatársaknak nincs naprakész és kellő mélységű információjuk a vállalkozás szolgáltatásairól, termékeiről, ha nincs megfelelő kommunikáció a vállalkozáson belül.

A vállalkozás jó megítélésének a fenntartása

 

A partnerek kérdéseinek gyors és hatékony megválaszolása, problémáinak megoldása elengedhetetlen a kialakított kapcsolatok megtartásához. Ezért fontos a partnerkapcsolati folyamatok szabályozása és lehetőség szerint egy ”központi” rendszerben történő kezelése, mely lehetővé teszi, hogy beépítsünk a folyamatba olyan minőségbiztosítási elemeket, melyekkel mérni tudjuk a teljesítményeket, és ezek alapján korrigálhatjuk a hibákat és folyamatosan javíthatjuk a hatékonyságot.

Ma már remek ügyviteli szoftverek állnak rendelkezésre a piacon, melyek igénybevételével, kisebb humán erőforrás mellett is magasabb színvonalon tudjuk kezelni a cég partnerkapcsolatait és ezzel javítjuk a cég megítélését.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://curnon.blog.hu/api/trackback/id/tr697817078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
szemléletváltás, innováció, ötletmorzsák a sikerhez